Hledáme do našeho týmu vhodného kandidáta na pozici asistenta nákupu:
Co bude Tvou náplní práce?
- správa položek (systém a e-shop), příprava ceníků pro zákazníky
- zpracovávání dat dodavatelů
- technická podpora pro obchodní zástupce a zákazníky
- příprava vydaných objednávek
Co od Tebe čekáme?
- přehled v oblasti elektromateriálu a světelné techniky
- samostatnost a dobré organizační schopnosti
- velmi dobrou znalost práce na PC a pokročilou znalost MS OFFICE
- ochotu učit se novým věcem a podílet se na inovacích
- komunikativní znalost angličtiny, polštiny výhodou
- znalosti v oblasti e-commerce výhodou
- smysl pro humor nutností :-)
Co Ti nabízíme?
- zázemí mladé, dynamicky se rozvíjející společnosti
- moderní a přátelské prostředí
- práci na HPP v jednosměnném režimu od pondělí do pátku
- mzda 15 000 Kč - 25 000 Kč / měsíc
- po zapracování pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- možnost dále se rozvíjet, vzdělávat, profesně růst a podílet se na rozvoji firmy
- po zapracování: stravenky, pojištění, odborné vzdělávání, benefity našich partnerů
Pokud Tě naše nabídka zaujala, pošli životopis na email marketing@damija.com
Do předmětu prosím uveďte: DAMIJA - ASISTENT NÁKUPU. Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla dána přednost jinému kandidátovi.